Hainute de copii

Magazin

Anularea comenzii

 

Anularea Comenzii

Ne dorim ca experiența ta în magazinul nostru de hăinuțe pentru copii să fie cât mai plăcută! Înțelegem că uneori pot apărea situații neprevăzute, astfel încât oferim opțiunea de anulare a comenzii.

Cum poți anula o comandă

  • Poți anula o comandă înainte ca aceasta să fie procesată și expediată.

  • Pentru a solicita anularea, te rugăm să ne contactezi cât mai rapid la adresa de e-mail sau numărul de telefon afișat pe site.

  • Menționează numărul comenzii și datele de identificare pentru a accelera procesul de anulare.

Condiții pentru anulare

  • Comenzile deja procesate sau expediate nu mai pot fi anulate.

  • În cazul în care comanda a fost expediată, poți refuza coletul la livrare sau poți returna produsele conform politicii de retur.

Rambursare

  • Dacă ai achitat comanda online și aceasta poate fi anulată, suma plătită va fi rambursată integral, în termen de 3-5 zile lucrătoare, prin metoda de plată folosită la plasarea comenzii.

  • În cazul comenzilor cu plata la livrare, nu vei avea nicio obligație financiară dacă anularea este confirmată de către echipa noastră.

Întrebări frecvente (FAQ)

  • Pot anula o comandă oricând?
    Poți anula comanda atâta timp cât aceasta nu a fost procesată și expediată.

  • Cum voi ști dacă anularea a fost acceptată?
    Vei primi un e-mail de confirmare imediat ce solicitarea ta a fost procesată de echipa noastră.

  • Ce fac dacă produsul a ajuns deja la mine?
    Poți returna produsul urmând instrucțiunile din politica noastră de retur, afișată pe site.

Dacă ai nevoie de asistență suplimentară, nu ezita să ne contactezi!
Echipa noastră îți stă la dispoziție pentru orice întrebări sau nelămuriri.

Image Newsletter